Saturday, October 18, 2008

Mlaku-Mlaku nang Purworejo (Golek Klembak - Menyan)

Wah..jan pokoe lebaran iki aku banyak jeprat-jepret, mota-moto menyalurkan hobby baruku dan juga sebagai media promosi agar blog-ku makin dikenal orang....sopo ngerti ono sing tertarik trus pasang iklan je....
Kebetulan pas kemarin mlaku-mlaku nang Purworejo karo golek "klembak menyan", aku sempet-sempetin motret Masjid Agung Purworejo, Bedug Pendowo (Bedug Pendowo terbesar di Dunia lho...) trus patung WR Supratman (yg ngarang lagu Indonesia Raya) dan tak ketinggalan foto Simbah-simbah yang lagi jualan kembang. Eitssssss..pas tak foto, simbah-simbahnya bilang "Le..ojo lali yen sesuk mlebu TV aku dikabari yo", pinta simbah-simbah penjual kembang. "Iyo....mbah, iki dudu mlebu TV tapi mlebu internet", jawabku. "Internet kuwi sejenis kewan opo Le", tanya simbah-simbah lagi. Nah...aku harus jawab apa ya.....hehehe

Na...iki hasile......

Ft 1 : Masjid Agung Purworejo tampak dari depan.
Ft 2 : Menara Masjid Agung Purworejo
Ft 3 : Papan nama Bedug Pendowo
Ft 4 : Bedug Pendowo (saya ambil dari sisi dalam masjid)

Ft 5 : Ini saya ambil dari sisi depan ( Beduge gede banget khan...ya iyalah, masa ya iya dong)

Ft 6 & 7 : Simbah-simbah penjual bunga di Panthok


Ft 8 : Patung WR Supratman (Pencipta Lagu Indonesia Raya)
Foto iki duweke Munaji

No comments:

Post a Comment